OB KULTURNEM PRAZNIKU: O OBČUTKIH V ČASU KORONE SKOZI TUJ JEZIK IN UMETNOST


Srečno sonce
Sije na šole
Ki so zelo osamljene
Prešli boste to
Vse bo še v redu
Imejte pogum
(pesmi tečajnikov in tečajnic Pionirskega doma)
Kljub fizični distanci še vedno skupaj
V Pionirskem domu v času ohranjanja fizične distance ideje učenje in radovednost niso usahnili. “Ob drugem zaprtju šol smo se v Pionirskem domu odločili, da z našimi tečaji nadaljujemo. Večina otrok in mladih je z učenjem tujih jezikov, gledališkim ustvarjanjem, urami glasbe in likovne umetnosti nadaljevala preko spletnih platform. Čeprav smo v Pionirskem domu prepričani, da je pristen, fizičen stik za otroke nujen, z našim delom ustvarjamo v drugih pogojih.” pove direktorica Pionirskega doma Viktorija Potočnik.
Tuji jeziki: most med generacijami, državami in občutki
Če je v obdobju korone težje prečkati nacionalne meje, se je z digitalizacijo in povečano uporabo spletnih platform diapazon ljudi, s katerimi smo redno v kontaktu, povečal. V tovrstnih situacijah se izrisuje neizmeren pomen znanja tujih jezikov. “Naše učenje poteka preko spleta, število tečajnikov in tečajnic na urah ni upadlo. Pedagogi in pedagoginje pa še večjo pozornost namenjajo tematiziranju pomena kulture in umetnosti pri samem učenju.« poudari Tadeja Vovk, vodja Oddelka za tuje jezike in kulture. “Vsako leto ob 8. februarju pripravimo razstavo z deli naših tečajnikov in tečajnic. Tudi letošnje leto ni izjema. Preselili smo jo kar na splet.” doda Tadeja Vovk
Razstava Kako si kaj te dni? - o občutkih v obdobju korone
V Pionirskem domu so tečajniki in tečajnice svoje občutke o preživljanju zadnjega leta prelili na papir. V angleščini, nemščini, španščini, japonščini in italijanščini so pisali pesmi in haikuje, misli in asociacije. “Razkrili so nam celotno paleto občutkov. Od hude žalosti in strahu, do upanja, veselja in umirjenosti. Kot pedagoge in pedagoginje nas izredno veseli, da so naši tečajniki svoje občutke zmožni artikulirati v umetniških formah, v tujem jeziku. To je posebno priznanje našemu pedagoškemu delu.” pripoveduje Tamara Fabjančič, vodja razstave in pedagoginja angleškega jezika.
Razstavo bo pospremilo tudi spletno branje literarnih del in vodena predstavitev s kuratorko.
Sodelujoči pedagogi: odelujoči pedagogi so:
Monika Mihelič, Klara Rus, Nuša Stamejčič, Tamara Fabjančič Karmen Feher Malačič, Tea Korenčan, Klara Rus, Tadeja Vovk, Jerneja Avsec, Katarina Novak, Katarina Paternost, Janez Malačič Pfleiderer, Manca Mikelj, Nataša Zamida.
 

Te strani uporabljajo piškote (cookies). Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotov.
Sprejmem